My Followers *love*

Saturday, March 26, 2011

Malunyew.....

 Semalam...saya pergi main batminton dekat taman,
so.. tengah saya main tu ada budak kecik ni ntah tibe2 je datang nak main batminton
saya bagi la..lepas tu dia tarik batminton saya tu sebab  dia tetap nak main jugak saya pon tarik la kuat - kuat sampai budak tu jatuh. lepas tu saya sambonglah main batminton tu...tengah syok saya main batminton tu kan...saya rasa macam ade orang 'usyar' saya,saya pon tolehlah belakang.. tak de orang pon..sekali saya toleh ke kanan ade orang tenggok2 saya...nak tau sape? hurm..mamat thailand yang minx 6ber phone saya lah..ape lagi..so saya wat dek je la...
Lepas penat main batminton,saya pergi kedailah nak beli air kotak sebab kehausan kowt...nak pergi ke kedai tu terpaksalah lalu ikot depan mamat tu..sekali dia panggil "wa..wa.. mane nombo phonenye" depan orang ramai plak tu..ape lagi teballa muke saya..tapi saya buwat dek je la malas nak layan...
mase tu memanglah...haish MALU GILER....

No comments:

Post a Comment