My Followers *love*

Saturday, March 26, 2011

awak...saya sayang awak

Awak,saya sayang awak
tapi kenapa awak tak bagi respon?
kenapa tetap awak pilih si dia?
Saya dah buat semua benda yang awak suka
tapi...awak tetap pilih dia.

Suatu hari,awak bersedih kerana gurl frenz awak curang
sehinggakan awak cuba untuk membunuh diri
tapi saya tenangkan awak
akhirnya awak okey
tapi awak tetap dengan dia

Awak..awak tak nampak ke saya sayang awak?
awak tak nampak ke saya selalu ambil berat tentang awak?
awak...saya sayang awak...

saya gembira awak keluar dengan saya
saya gembira awak berbual dengan saya
tapi...awak tak sukakan saya,
awak anggap saya sebagai kawan saja

saya sedih bila melihat awak bersama dengan si dia
saya sedih bila melihat awak berbual dengan si dia
saya sedih...saya sedih...
saya merasakan saya ini tidak berbaloi

biarlah awak bersama dengan si dia sehingga awak sedar siapa dia....
yang selalu ambil berat tentang awak

                                                                                                                                               yang benar,
                                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                               Aina Najwa

No comments:

Post a Comment