My Followers *love*

Saturday, March 26, 2011

Malunyew.....

 Semalam...saya pergi main batminton dekat taman,
so.. tengah saya main tu ada budak kecik ni ntah tibe2 je datang nak main batminton
saya bagi la..lepas tu dia tarik batminton saya tu sebab  dia tetap nak main jugak saya pon tarik la kuat - kuat sampai budak tu jatuh. lepas tu saya sambonglah main batminton tu...tengah syok saya main batminton tu kan...saya rasa macam ade orang 'usyar' saya,saya pon tolehlah belakang.. tak de orang pon..sekali saya toleh ke kanan ade orang tenggok2 saya...nak tau sape? hurm..mamat thailand yang minx 6ber phone saya lah..ape lagi..so saya wat dek je la...
Lepas penat main batminton,saya pergi kedailah nak beli air kotak sebab kehausan kowt...nak pergi ke kedai tu terpaksalah lalu ikot depan mamat tu..sekali dia panggil "wa..wa.. mane nombo phonenye" depan orang ramai plak tu..ape lagi teballa muke saya..tapi saya buwat dek je la malas nak layan...
mase tu memanglah...haish MALU GILER....

awak...saya sayang awak

Awak,saya sayang awak
tapi kenapa awak tak bagi respon?
kenapa tetap awak pilih si dia?
Saya dah buat semua benda yang awak suka
tapi...awak tetap pilih dia.

Suatu hari,awak bersedih kerana gurl frenz awak curang
sehinggakan awak cuba untuk membunuh diri
tapi saya tenangkan awak
akhirnya awak okey
tapi awak tetap dengan dia

Awak..awak tak nampak ke saya sayang awak?
awak tak nampak ke saya selalu ambil berat tentang awak?
awak...saya sayang awak...

saya gembira awak keluar dengan saya
saya gembira awak berbual dengan saya
tapi...awak tak sukakan saya,
awak anggap saya sebagai kawan saja

saya sedih bila melihat awak bersama dengan si dia
saya sedih bila melihat awak berbual dengan si dia
saya sedih...saya sedih...
saya merasakan saya ini tidak berbaloi

biarlah awak bersama dengan si dia sehingga awak sedar siapa dia....
yang selalu ambil berat tentang awak

                                                                                                                                               yang benar,
                                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                               Aina Najwa

Wednesday, March 23, 2011

Dulu benci,sekarang sayang

Ade ape dengan tajuk diatas? Ha... bace la dulu

   Ade seorang pelajar perempuan menengah,namanye Fifi.Dia seorang yang comel tetapi agak rendah sedikit.Dan ade seorang pelajar menengah juga tetapi lelaki,namanya Farid.Dia seorang yang kacak dan pandai.Fifi dan Farid sama kelas iaitu kelas 2 pintar.Mereka selalu bergaduh,dari awal masuk ke sekolah sampailah balik sekolah.
  Pada suatu hari,kelas mereka ade buat satu permainan,1 kumpulan dua orang (perempuan + lelaki).Cikgu mengaturkan kumpulan.Tiba - tiba,cikgu membuat kumpulan Fifi dengan Farid menjadi satu kumpulan.Mereka tidak berpuas hati,tetapi cikgunya tetap dengan keputusannya sendiri.Semasa cikgu sedang memberi soalan,mereka sebok dengan ejekkan mereka.Tetapi lama kelamaan, reda dan akhirnya mereka mahu bekerjasama.Kumpulan mereka menang dan mereka bersalaman dengan tiba - tiba,kawannye semua pelik kerana mereka selalunya seperti Anjin dan kucing,pantang berdua mesti bergaduh.Tetapi kali ini mereka pula bekerjasama dan menang dalam permainan itu.
   Esok harinya,mereka tidak bergaduh seperti selalu,tetapi mereka berdua berkawan rapat dan akhirnya mereka bercinta.Mereka menjadi "sweet cauple".Ia lah,mereka berdua selalu belajar bersama,bermain bersama,cauple lagi.Mereka memang sedondon.

Sambung......

Friday, March 18, 2011

Sombong???

 Okey kali ni saya nak citerkan tentang sombong,

Ramai orang x suke kawan dengan orang sombong,tapi ape salahnya kalau kite kawan dengan orang sombong?Ye la kekadang kite salah faham,dia x sombong tapi dia malu nak berkawan,contohnye saye.
Ye,saye ramai orang kate saye sombong,tp sebenarnya saya malu nak berkenalan.So,jangan lah salah angap terhadap orang lain. Saya rase sampai sini sajalah.Malas nak panjangkan sebab nnty bende mengarut yang ade...
okey!jangan nak salah faham terhadap orang yer!!!

Monday, March 14, 2011

Mimpi......mimpi.....

Pada suatu hari,ada seorang perempuan ini terlalu penat mengemaskan rumahnya yang amat bersepah kerana sudah seminggu tidak mengemas.Disebabkan dia penat,dia pun berehat.Tiba-tiba dia merasa sangat mengantuk,lalu dengan sendirinya matanya menutup.Dia juga bermimpi,dia seorang yang kaya.Pada suatu masa,dia membawa anak-anaknya pergi bermain taman yang berdekatan dengan rumahnya.Setelah penat bermain mereka pun balik ke rumah.Setelah sampai di rumah,tiba-tiba anaknya menjerit tidak berhenti-henti seperti terkene histeria.Suaminya terus memanggil ustaz,nasib baik pulih dengan cepat dan ustaz itu mengatakan jangan lagi bermain taman di situ lagi.Selepas ustaz itu balik,perempuan itu pun terus masuk ke bilik anaknya untuk temani anaknya tidur.Dalam keadaan dia menutup mata tiba-tiba ada seseorang mensergahnya lalu dia terkejut dan tersedar dari tidurnya.Rupa-rupanya anaknya yang mengejutnya untuk sambung kerja.

Sunday, March 13, 2011

Boyfriend Or Friend lagi penting??

     Okey,this time kitciter pasal Boyfriend ke kawn lagi penting?? Hurm...bagi saye la kan...kawan lagi penting daripada BF buat mase sekarang la....sebab ye la..time ni kan kite kene study,for PMR,SPM..nnty x de koje la pulak klo x lulus.macam mane nak tolong mak bapak?duit perbelanjaan untuk kite???macam mane pulak??? takkan la nak  harapkan mak bapak lagi...tak malu ke...ta[i zaman sekarang ni...sekolah rendah pon dah mule bercinta..ish3..saye pon memang pernah cinte monyet la kate org tua...tapi tu dulu.Saye x akan bercinta melainkan kawan.Tapi kalau dia anggap saye sebagai GF dia.Tolonglah..jangan mimpi.So bagi yang merasa yang BF lagi penting,saye nak nasihatkan...boleh klo nak bercinta sekarang tapi jangan la terok sangat sampai lakukan ape2 je yg si BF ni nak.Sampai menderhaka mak bapak.Tu tak boleh juga...Dan jangan la terus percaya 100%  kata-kata lelaki atau perempuan...nak percaye pon separuh je...and jangan lupe sembahyang....saye rase sampai sini je la....bai!!!! see you soon!!!

Thursday, March 10, 2011

aliff aziz

Why i like Aliff Aziz

Sebab dia:
  • Comel
  • Handsome
  • Suara dia merdu
  • Lagu dia banyak yang best
  • best
  • smart
  • kacak