My Followers *love*

Friday, December 23, 2011

Suka ! Terkejut ! Malu !

Hello Assalamualaikum ^__^
Petang tadikan wawa text dia .. hee dia nak skype dengan wawa .. wawa saje je cakap "ok syg ! X)" then dia jawab "sayang awk jugak" :O haa? aku mimpi ? wawa tersengeh sengeh macam orang gila depan tv haha wawa cakap la "haha okok" then dia reply "suke kau aku panggil syg " then wawa reply sayang sebagai kawan pe salahnya " then tetiba dia suruh aku jujur .. " kau suka aku lgkan ? kau syg aku kan ? " wawa dah blur apa nak reply ni .. pastu wawa cakap la nnt wawa jawab kat skype .. sebab time tu pulak la kredit habis .. then lepas dia balik dari solat jumaat kitorang skype la .. wawa harap sangat dia lupa .. tibe tibe dia tanya la pulak aduhh .. wawa pikir banyak kali .. nak ke cakap ? kalau aku cakap apa jadi ? tapi akhirnya wawa jujur jugak .. wawa cakap wawa selalu pikir kan dia la .. then dia tanye " ko x pikirkan irfan ? " wawa dah menggelabah *alaa macam mana ni ? eish bagitau je la* then wawa cakap la sebenarnya da lama single .. blablabla .. lepas tu dia cakap " kalau mimpi biar sampai ke bintang kalau sampai kat langit pon ok" ayat tu macam wawa penah denga je .. then dia cakap " orang yang bernama aina !! aku cinta kau !! " what the tuuuuttt ! XO apa ni ! aku mimpi lagi ?? sepak muka aku ! haha pergh muka wawa terus blurr .. shoke semua la .. nasib dia tak boleh nampak wee .. nasib baik ! :D

okey la sampai sini je la .. nanti wawa cerita lagi ^__^
kalau panjang umur kita jumpa lagi XD

No comments:

Post a Comment