My Followers *love*

Saturday, December 17, 2011

I'm sorry I wasn't everything you ever wanted

Hey Assalamualaikum ^_^



Pada 7/12 tak silap wawa .. hari yang menyedihkan .. yaa i know wawa yang mulakan .. wawa yang nak sangat break dengan dia .. wawa yang buat dia merana .. wawa yang buat dia menderita .. wawa jahat kan ? memang wawa kejam .. tapi wawa ada sebab .. wawa tak sanggup nak teruskan .. wawa tak nak dia menderita ye la wawa da lama tak text dia .. call dia .. dia pon da lama tak text tak call .. bila wawa busy dia free .. bila wawa free dia busy .. lama lama wawa tak rasa sayang lagi kat dia .. jadi wawa rasa lebih baik jangan teruskan .. apa gunanya kalau teruskan tanpa kasih sayang ? apa gunanya kalau dia sahaja yang rasa sayang ? wawa dah jujur dengan dia tapi dia mahu teruskan juga .. wawa tak mahu tapi dia paksa untuk teruskan .. wawa tak suka orang paksa paksa wawa .. wawa bagitau kat abang wawa dia suruh wawa jangan angkat call dia or reply text dia .. ok fine wawa ikut walau berat hati ingin melakukan .. akhirnya dia hantar text meminta maaf .. wawa nak reply tapi abang tak bagi .. jadi wawa biarkan sahaja .. wawa minta maaf sebab buat macam tu ..

p/s : saya minta maaf saya memang tak boleh teruskan tolong faham perasaan saya .. saya tahu saya kejam sanggup buat awak macam tu tapi ni semua untuk kepentingan kita .. saya rasa lebih baik kita kawan seperti biasa :)

No comments:

Post a Comment