My Followers *love*

Friday, February 18, 2011

Kisah cinta seorang budak skema

Ada seorang perempuan yang bernama Salena. Dia seorang yang skema,dia pakai cermin mata yang besar,pakai bau T-shirt biase bila pergi ke kolej.Dia ada jiran yang mempunyai seorang anak lelaki yang sebaya dengan Salena.Salena sebenarnya sudah lama menyukai lelaki itu.
   Pada suatu hari,anak jirannya yang bernama John bergaduh dengan teman wanitanya.Pada masa itu,langsir di tingkapnye terbuka,jadi Salena ternampak.Selesai saja bergaduh dengan teman wanitanye,John pon ternampak Salena. Salena pon memberi "mesej" kepada John bertanya ' awak okey?'. John pon membalas "penat dengan girlfriend saya".Salena baru saja mahu bagi tahu yang dia sukekan John, tapi malangnya John sudah tutup langsirnya untuk tidur.Salena kecewa.
   Pada esok harinya pula,Salena sedang membaca buku novel kesayangannya,tiba - tiba John datang dan mereka berdua pon berborak fasal kolej.Sedang berborak, teman wanita John pula datang dengar rasa cemburu,jadi teman wanitanya pon mengajak John pergi makan angin.Salena berasa sangat geram dan kecewa kerana teman wanitanya mengacau mereka berbual.
    Di hari perlawanan bola sepak,John menjadi pemain bola sepak.Teman wanitanya pula menjadi kepten bersorak,dan Salena pula cuma mainkan drum untuk bersorak.John dapat memasukkan bola buat kali terakhir untuk permain dan akhirnya mereka menang, tetapi John ternampak teman wanitanya dengan seorang lelaki,jadi John pon pergi untuk mengambil tahu apa yang terjadi.Rupa-rupanya itu ailah boyfriendnye.John pon mengamuk dan 'bad mood'.Jadi Salena pon memujuknya dan bersabar.
     Pada satu malam,John menyajak Salena untuk keluar pergi ke majlis ulang tahun kawanya.Tapi Salena tolak tawarannya,dengan berasa kecewnya John pon berkata" kalau tak nak datang tak pe lah".
Salena sebenarnya mahu pergi tetapi dia nak study.Oleh kerana John mengajaknya,dia terus bersiap untuk pergi ulang tahun kawan John.Pada malam itu,Salena nampak cantik bagaikan cinderella.Salena pon mencari John dan akhirnya jumpa juga.Salena membawa kertas mesejnya yang dia sukakan John dan menunjukkan kepada John,dan John pon menunjukkan kertas mesejnya yang sudah lama dia mahu tunjukkan kepada Salena yang bertulis"I LOVE U".Salena baru terfikir yang selama ini dia bukan syok sendiri.
   Akhirnya mereka berdua bercinta dan berkhawin,setelah satu tahun berkhawin mereka mendapat anak perempuan.Mereka sekuluarga hidup bahagia.....
                                 
                                                ♥TAMAT♥THE END♥

No comments:

Post a Comment